2016年7月4日 星期一

持倉半年表現小結




持倉半年表現小結

虧損:金山,安踏
打和:比亞迪、舜宇、建行、中銀香港、盈富
盈利:騰訊、煤氣、港燈SS、香港電訊SS、領展、越秀房託

2016年來到一半,做一個簡單總結。

當中前鋒線金山和安踏的股價都不太理想,為我帶來虧損,但我對安踏前景都是有信心的,金山則需要更長時間才可見回報。

當中後防線為我帶來最多的盈利,四隻後防大將(REITs:領展、越秀房託;公用股:煤氣、港燈SS)的表理都很好,雖然她們是防守股,但在跌市時,都升了不少,持續有好的表現。

我的資金有50%以上都是投放在後防股,她們可能會比較悶,但我就是喜歡她們的「悶」和「穩陣」,不會大起大落,在升市時會慢升,在跌市時能抗跌,較易做到「進可攻,退可守」的投資,平衡的組合,值得我放心繼續長線持有。


祝大家下半年,後防繼續做好防守,前鋒線中場線就入多一些波。加油!

19 則留言:

  1. 擁有鋼鐵般的後防,自然就立於不敗之地~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雲地兄,是的, 你我都是重視防守的投資者。

      做好防守的情況下,更能保住本金,長遠更能穩定地帶來盈利,可以放心長線持有。

      刪除
  2. 虧損的安踏繼續觀察它,我視它為長線標。

    回覆刪除
    回覆
    1. 安踏,我覺得長遠應是不錯的,我仍有長線持有。

      金山,因暫時有陣痛,之前已把部分金山的投資轉到舜宇。

      刪除
    2. 我覺金山估值太高,此刻的盈利表現不能支撐,我對它亦有認識。
      舜宇亦要小心,你幾乎是在熱論是買進,當然它是有Picture。

      刪除
    3. 舜宇之前升了不少, 我都是小注買入, 當考考眼光, 沒有太大壓力。 :)

      刪除
  3. 80後兄的球隊粒粒巨星,祝年底表現更上一層樓:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Cherry, 多謝呢。

      我比較喜歡持有"強勢股",順勢比逆風而行,路更好走。

      祝cherry都成功,你我齊齊達成目標。 :)

      刪除
  4. 第一次睇閣下嘅blog,就留意到原來閣下都係安踏嘅支持者。小弟由12年開始接觸安踏,見證佢不斷從低位改革去貨存。但近排炒安踏等體育板塊嘅水源走左,但我依然支持有實質業務支持息率唔錯嘅安踏

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,我了解安踏,她內裡做得很不錯,是比較實在的東西。

      熱錢經常抄東抄西,所以安踏近來都下跌了,但只要不是基本面有很大轉壞,不用怕風浪的。

      加油!

      刪除
    2. 記得多來交流,留名作朋友。

      刪除
    3. 安踏小弟都玩過, 2013-2014年果陣, 但當時只係睇圖炒, 少理基本因素.所以食不到大升浪.........

      刪除
  5. 小弟自己都買左6823, 不過可惜入果陣個價太高, 而家坐緊艇...(10.8買), 而家得9.4 :(.....
    其實公用股都要睇時機買, 我識好多人高追公用股, 結果最後都有機會坐好耐至返家鄉, 咁就無左好多機會成本。(例子如2016年年頭英國公投前前追入1038, 6)

    回覆刪除
    回覆
    1. Chun To , 我持有 6823, 是因她優質, 派息穩定, 持有時以年來計, 所以短暫的波動對我影響不大, 繼續持有! 而且, 佢最新出的業績很好, 再次引證她的優質!

      刪除
    2. 如果以年計, 的確影響不大, 但小弟其實係又鍾意炒波幅, 又想賺息......
      不過買親高息股, 好多時都係會捱價.....(賺息蝕價), 因為除息後多數會跌, 那時會再吸納股份.

      刪除
    3. 這個世界沒有兩全其美的事, 俾你賺到息, 又短炒食到個高低位, 如果真係咁易,咁呢個世界咪大把有錢人!

      往往投資人輸錢, 都是太急功近利,想快點嬴錢, 但其實這心態投資成績很難好!

      刪除
    4. 這個世界沒有兩全其美的事, 俾你賺到息, 又短炒食到個高低位, 如果真係咁易,咁呢個世界咪大把有錢人!

      往往投資人輸錢, 都是太急功近利,想快點嬴錢, 但其實這心態投資成績很難好!

      刪除